Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 12:57:44 +0200

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/02647 aadressile Harju maakond, Kose vald, Ahisilla küla, Kalsulapi 
// Kangro // Kose-Uuemõisa - Viskla tee L2 // Nerrisalu // Nigula // Nõlvaku 
// Nõmmemõisa // Pearna // Puraviku // Rahnu // Siimu // Tiigi // Tiigimetsa 
// Väike-Nerri // Väikeoja // Kose alevik, Pirita jõgi L5 // Uustalu tn 16 
// 16a // Raasiku vald, Härma küla, Ristiku // Mallavere küla, Määra // 
Perila küla, Hobuseraua // Kuivati tee lõik 1 // Salve // Sarvevahi // Silla 
// Sillutaja // Pikavere küla, Aravälja // Perila puhastusseadmed // 
Perila-Karjamõisa tee lõik 2 // Tagasilla // Raasiku alevik, 11310 
Aruvalla-Jägala tee (Elektri 24kV maakaabel) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kavandatakse keskpinge maakaabeli rajamist ja 
õhuliini rekonstrueerimist

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27312051>  (menetlus nr: 
480648), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.