Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 14:16:44 +0200

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13049 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, 
Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, 
Kure, Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, 
Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, 
Kure, Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, 
Kuusalu vald, Kaberla küla, Kure, Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, 
Kure (Üksikelamu, Abihoone, Saun, Varjualune garaaz, Aed, Puurkaev, 
Varjualune garaaz, Reovee mahuti, Tuletõrjevee mahuti) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Korduv kooskõlastus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27312267>  (menetlus nr: 
458335), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENGELA RAJAMÄGI) poole.