Subject: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 14:16:47 +0200

Palun minu nimele Deltas ja JIRAs

Põlva maakond Kanepi vald Prangli küla Sepikoja kinnistu, 
projekteerimistingimuste taotlus
Riigitee nr 18136 Maaritsa-Prangli km 4,85-4,93

Taotleja andmed allpool.

Tänud!

Tuuli

-----Original Message-----
From: Agu Roht <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 12, 2025 2:22 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Subject: Kanepi vald. Prangli küla küla külakeskus

Tere!

Külaselts soovib taastada sealse Vana-Prangli mõisa sepikoja külalkeskuseks. 
Vana sepikoda on ehitismälestis. hoone külge nõukogude ajal ehitatud töökoda 
kuulub lammutamisele.

Soovime riigitee 18143 Vissi-Vooreküla äärde rajada tulekustutusveevõtu 
kuivhüdrandi. Kuivhüdrant võib tee servast (masina seisukohast) olla kuni 
2,5 m kaugusel.

Riigitee 18136 Maaritsa-Prangli äärde soovime paigaldada tarbevee trassi. 
Tee ääres olevat kraavi soovime pikendada ja ühendada Vissi-Vooreküla tee 
teekraaviga. Kraavile oleks vaja paigaldada truubid, ülesõiduks külakeskuse 
parklasse ja sealse bussipeatuse säilitamiseks.
Objektist teisel pool teed asub elektriga liitumiskilp. Liitumiskilbist 
oleks vaja tuua elekter maa-aluse kaabliga hoonesse.

Missugused on Transpordiameti tingimused soovitu elluviimiseks?

Lisan projekteerimise tingimused, muinsuskaitse eritingimused ja esialgse 
asendiplaani.

Lugupidamisega

Agu Roht

516 6930

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.