Subject: Riigitee 11 Tallinna ringtee km 34,0-38,0 Valingu-Keila lõik
From: "Eesti Raudtee" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 08:30:01 +0200

Tere

Täname pöördumast aktsiaselts Eesti Raudtee (edaspidi ER) poole. Oleme 
tutvunud Teie kirjas nr 8-1/24-099/3208-1 esitatud seisukohtadega.

Lugupidamisega

Marianne Vernik
dokumendihalduse spetsialist

AS Eesti Raudtee
dokumendihalduse osakond
Tuisu 3, 11314 Tallinn
telefon +372 615 8314
[email-masked]
www.evr.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.