Subject: Kinnistu jagamise abi
From: erametsaselts <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 25 Mar 2025 11:49:27 +0200

Tere

Eesti Vabariik kui õigustatud isik peab andma nõusoleku.

Meil toimub kinnistu, mille registriosa number on 559741, jagamine.
Jagatavat kinnistut koormavad kaks servituuti ning valitseva kinnistu
(registriosa nr 18520850) omanikuks on Eesti Vabariik. Vaadates servituudi
lepingut, siis tundub, et servituudid on kinnistu 91701:001:1848 kasuks
(Eili Lehes kinnistu) ning jääb koormama katastriüksust 91701:001:2810. Ehk
siis Eesti Vabariigi kinnistult tuleks need servituudid üldse kustutada,
kuna tegemist on ebaõigete kannetega.

Kas Eesti Vabariik osaleb isiklikult tehingus või on teil praktika, kus
teil on võimalik ka diginõusolekuga nimetatud kannet kustutada.
See on teie otsustada.

Kuna oleks võimalik saada teie käest siia vastust palun. Ilma teieta pole
võimalik teha kinnistu jagamist meil lõpuni.
Palun andke teada kuidas te otsustate ja kuna sobiks teile notar Tallinnas
näiteks digitõestuse teel?

Vastust ootama jäädes,

Lugupidamisega

Erametsaselts.ee
5052690

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.