Subject: projekteerimisinfo päring
From: Urmas Brück <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "falcol grupp" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 13:46:43 +0200

Tere

Pöördun küsimusega, et kui kaugele kinnistu piirist võib püstitada tenthalli 
orienteeruvate mõõtmetega 12x30m ja paralleelselt Lipa maanteega ja 
kinnistul paikneva kaarhalliga?
Kinnistu maatükk on katastritunnusega: 65402:002:0162.

Soov oleks püstitada tenthall samale kohale, kus on olnud tänaseks 
lammutatud hoone 120662958 Ait-Kuivati.

Lugupidamisega,
Urmas Brück
Hobusilla OÜ
5117589

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.