Subject: Taotlus_eskiisi kooskõlastamiseks_Raasiku vallas, Aruküla_Jaama tn kõnnitee
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Merike Joonsaar'" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Mar 2025 21:26:01 +0200

Tere!

Saadame ülevaatamiseks Harju mk Raasiku vallas, Arukülas, Jaama tn kõnnitee 
eskiisi.

Kirjale on lisatud Raasiku valla poolt eskiisi heakskiitmise kiri.

Valla kontaktisik on Arvo Täks teede- ja taristuspetsialist +372 53843310, 
[email-masked]

Palume vastust.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige/projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.