Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 09:30:24 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01624 aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla, 11251 
Viimsi-Rohuneeme tee // Püünsi küla, Annuse tee // Annuse tee L1 // 
Rohuneeme küla, Madruse tee L2 // Sadama tee, Harju maakond, Viimsi vald, 
Pringi küla, 11251 Viimsi-Rohuneeme tee // Rohuneeme küla, Madruse tee L2 // 
Sadama tee (Veetorustik, Reoveetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaasame Teid ehitusseadustiku § 31 lõike 4 
kohaselt projekteerimistingimuste eelnõu menetlusse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27303823>  (menetlus nr: 
475280), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (RAIDO KÜBARSEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister