Subject: Kutse piiride kättenäitamisele, Maatoiming nr 202410248618 (Vissi kiriku)
From: Anti Zekker <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 18 Mar 2025 14:26:18 +0200

Teostatakse Valga maakond, Valga vald, Pikkjärve küla, Vissi 
kiriku(28902:001:1411) katastriüksuse jagamine. Teile kuulub piirnev 
23201 Puurina-Lüllemäe-Litsmetsa tee 28902:001:0791, katastriüksus. 
Ühisel piiril on 10 ühist piiripunkti. Skeemil on ühised piiripunktid 
numbritega: 21, 24, 25, 22, 23, 26, 27, 4, 28, 1.

PS. minu.kataster.ee portaalis Transpordiametit miskipärast selle 
toiminguga seotud ei ole ja saadan nii kutse kui ka hilisema 
piiriprotokolli süsteemiväliselt (andke palun teada kellele ma 
piiriprotokolli hiljem allkirjastamiseks saadan).

-- 
Lugupidamisega:

maamõõtja-geodeet
Anti Zekker
[email-masked]
Tel: +3725156108

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.