Subject: Metsatervenduse OÜ päring Transpordiametile
From: "Kaja Papagoi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Anti Rallmann" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 12:57:44 +0200

Tere,
Riigimaantee 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa uue teetrassi rajamisega jagati
Metsatervenduse OÜ-le kuuluv Vana-Neitsimäe kinnistu (Harju maakond, Kose
vald, Sõmeru küla) kaheks eraldiseisvaks katastriüksuseks (33702:002:0754
ja 33801:001:1533) ning seetõttu on raskendatud katastriüksuse
33702:002:0754 sihtotstarbeline majandamine.
Soovime rajada katastriüksusele 33702:002:0754 juurdepääsutee üle Kadaka
kinnistu (33702:002:0235) vastavalt kirjale lisatud skeemile mahasõiduga
nn.“vanale“ Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa (katatstritunnus 33801:001:1442)
teele.
Kadada kinnistu omanikuga Osaühing Landeker on juurdepääsutee ehitamiseks
suuline kokkulepe olemas.

Palume Transpordiameti arvamust mahasõidu asukoha kohta.

Mahasõitu ja juurdepääsuteed hakatakse kasutama metsa majandamiseks
vajalike masinate ja tehnikaga.
Lisaküsimuste korral palume pöörduda Metsatervenduse OÜ kontaktisiku Anti
Rallmanni poole mbl 5160496

Lugupidamisega
Kaja Papagoi
Volitatud esindaja
Metsatervenduse OÜ
Mbl 5305 8890

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.