Subject: Aktiivse ehk kaevandatava varu kinnitamise kooskõlastamisest Pitsalu maardlas Põhja-Pärnumaa vallas
From: Ain Põldvere <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Heini Viilup" <[email-masked]>, "Dozer Land" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 11:42:06 +0200

Tere!
Maavarauuringud OÜ teeb geoloogilist uuringut Põhja-Pärnumaa vallas
Pitsalu maardlas Pitsalu V uuringuruumis. Dozerland OÜ-le välja antud
geoloogilise loa nr L.MU/522234 alusel ulatub uuringuala riigitee 19103
Audru - Lavassaare - Vahenurme tee kaitsevööndisse. Transpordiamet on
05.04.2024 kirjaga nr 7.1-7/24/5762-2 uuringuala kooskõlastanud, kuid
märgib, et Transpordiamet soovib enne varude kinnitamist määrata
kaevandatava ala vähima kauguse tee kaitsevööndis, riigitee katte
servast. Lisame kirjale Transpordiameti senise kirja.
Saadame Pitsalu V uuringualal piiritletud Pitsalu maardla aktiivse
tarbevaru ploki plaani pdf failina ja ploki piiri dwg failina. Ploki
piir langeb kokku uuringuala piiriga ja ploki piir jääb riigitee
teekatte servast kaugemale kui 5 meetrit.
Soovime teie seisukohta/tingimusi varu arvelevõtmiseks ja kaevandamiseks
riigitee kaitsevööndis.
Lugupidamisega
Ain Põldvere
Maavarauuringud OÜ
tel 5104753

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.