Subject: Väike - Vanause mahasõidu kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 16 Mar 2025 18:50:53 +0200

Tere

Soovin esitada Väike-Vanause juurdepääsutee mahasõidu projekti 
kooskõlastamisele. Väike - Vanause  (66601:002:0336) asub Tartu maakonnas, 
Elva vallas, Suure – Rakke külas Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee nr 92 
kilomeetril 34,320.

NB! vastavalt ristumise tehnilistele nõuetele on ehituslepingu väljastamise 
eelduseks notariaalselt kinnitatud servituut.  Kuna see protsess võtab aega, 
sooviks esialgu tagasisidet kas tehnliliselt on projekt Transpordiametile 
sobiv.

https://www.dropbox.com/scl/fo/wcbhwtvd7zga1mg12cffm/AFm56o-r0lraJXnn151-9kc?rlkey=c6dwmges86lpt292t0l6a8lox 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/wcbhwtvd7zga1mg12cffm/AFm56o-r0lraJXnn151-9kc?rlkey=c6dwmges86lpt292t0l6a8lox&st=krwgwctb&dl=0> 
&st=krwgwctb&dl=0

Marko Toode

53474995

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.