Subject: Liiklus paremaks
From: "Vertetom Autokool" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Sun, 16 Mar 2025 14:02:14 +0200

1. Tõuksidele panna peale kaamerad, et hiljem saab tuvastada rikkumise ja 
kuna teada, kes kasutas , siis trahv,
2. Viia sisse vanusega seotud autokooli külastus näiteks 1h, tervisetõend on 
üks, aga sõit teine asi, näiteks 60 aastane tuleb 1h autokooli , kõik ok ja 
sõidab edasi, kui ei, siis lisa tervisekontroll. Saab 65 siis uuesti jne.
3. Viia sisse vabatahtlik äpp või seade, et saaks määrata näiteks kolm kuud 
tagasi toime pandud kiiruse ületamisi, kuna gps näitab kohta, siis selgelt 
näha kus ja palju ületati, kui näha, et sõideti Eestis ikka üle 120, siis 
selge ületus olemas ja trahv. Juriidilistel isikute autodel peaks see olema 
kohustuslik. Kõige ohtlikum auto on valge kaubik.Kulleritel rakendada 
kiiruse piirajat nagu osadel Omniva autodel
4.Viia sisse muudatus autokooli autodele märk taaskord kohustuslikuks 
katusele ja juhendajaga sõit jätta nii nagu praegu, siis teised teaksid kuna 
tegu autokooliga ja kuna juhendajaga
5. Anda kiiruskaamerate(mobiilsete) paigaldamise õigus erasektorile, 
paigaldatakse kuhu soovitakse, seega on erasektor ise huvitatud kaamera 
asukohast
6.Suurüritustel tihendada patrullide kohalolekut nii üritusele saabudes, kui 
lahkudes, kiirus ja puhumine, teatud õritustel juba tehakse, aga vaja rohkem
7.Jäädes vahele kiiruse ületamisega, siis karistuseks nädal, kaks , kolm 
max. kiirus 70-80km/h märk peale, et kannan karistust, asenduskaristus, 
mõjub osadele rohkem, kui trahv
8.Kiiruse ületamine siduda kindlustusmaksetega, mida rohkem karistusi, seda 
suuremaks läheks kindlustus, igati põhjendatud ohtlikum juht-karistused taga
9.Trahv siduda autoga millega rikkumine toime pannakse, mitte, et sissetulek 
null ja jääme vahele 300000 eur maksva autoga. TRahv vastavalt sõiduki 
maksumusele
10.Luua eraldi märk metsatööde tarbeks, hetkel pannakse üles teetööd või 
tähelepanu, aga metsatööd eraldi iseloomuga ja võiks olla tõsteseadmega 
veoki märk
11.Ülekäiguradadele heli teavitus , kui inimene läheb läbi, siis kostuks 
piiks või midagi sarnast, võiks olla seotud ka seadmetega, et klapid peas, 
siis piiks tuleks otse seadmesse, et teisi vähem häirida, raudteel sama, kui 
jalgsi üle
12. Kergliiklusteedele viia sisse samuti lamarid, eriti enne sõiduteed, või 
siis suunajad, et peaks vähendama kiirust ja lausa maha tulema

-- 

MTÜ Koduharjutus
Vertetom Autokool
Kalmer
Tel 56498533

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.