Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 08:39:49 +0200

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/10077 
aadressile Valga maakond, Valga vald, 23127 Londi-Raavitsa tee // Kaagjärve 
küla // Sinilille // Väike-Töökoja (Kaagjärve küla Enefit Connect sidevõrk) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 48 lg 6 alusel esitatakse 
kasutusteatise eelnõu kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusi või huve 
võib ehitis puudutada. Taotlusega hõlmatud kaabel on rajatud 23127 
Londi-Raavitsa tee maaüksusele (1km ja 2 km vahelisele lõigule).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27297346>  (menetlus nr: 
454766), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister