Subject: RE: TSA-21 lisakoridori (R2156) taotlus
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "Egert Linkmann" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, "ecaainfo.jira" <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 13:29:31 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A0980/25
(A0980/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/090/5839N02536E009 A)EETT 
B)2503190700 C)2503221600 D)DAILY 0700-1600 E)TEMPO RESTRICTED AREA 
EER2156UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WITHIN AREA: 
584708N 0253732E - 584547N 0254516E - 583127N 0253615E - 583202N 0252556E - 
584708N 0253732E EXCLUDING TEMPO SEGREGATED AREA EETSA21 NURMSI. PERMISSION 
FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5912 4911, ALTERNATIVE 
TEL +372 5650 2880. F)SFC G)FL090)

Tervitades
Diana Krotova
+372 58 07 06 01

-----Original Message-----
From: Egert Linkmann <[email-masked]>
Sent: Friday, March 14, 2025 12:13 PM
To: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]
Subject: TSA-21 lisakoridori (R2156) taotlus

Tere

Edastan õhuruumi taotluse, dokumendid lisatud manusesse.

Egert Linkmann
Threod Systems

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.