Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 22:36:30 +0200

Tere!

Elva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/05168 aadressile 
Tartu maakond, Elva vald, Teedla küla, Nurga, Tartu maakond, Elva vald, 
Teedla küla, Nurga, Tartu maakond, Elva vald, Teedla küla, Nurga 
(Veetorustik, kanalisatsioonitorustik, Reovee mahuti) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Veetorustiku rajamine avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27297287>  (menetlus nr: 
477498), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (KAIRE VOLMER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister