Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine, töö nr. 12973P_LC3061
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 09:33:32 +0200

Tere.

Hepta Group Energy koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektritööprojekti 
"Pikk tn 1 elektriliitumine, Väätsa alevik, Türi vald, Järva maakond".
Vastavalt projektlahendusele puututakse kokku riigitee kaitsevööndiga - 
15129 Paide-Roovere-Kuimetsa tee, km 4,57 - 4,58.
Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.