Subject: RE: RB Harju I - VK ja G projektid uuesti EHRis
From: Liisa Karu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: 'Hannes Tiru' <[email-masked]>, <[email-masked]>, 'Jaan Kuutok' <[email-masked]>, 'Tauri Tiirmaa' <[email-masked]>, <[email-masked]>, 'Andro Järvemets'<[email-masked]>, "'Valdur Randoja'" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 14:21:48 +0200

Tere

Informeerin, et VK ja G projektid on korrigeeritud vastavalt TRAMi poolt
kooskõlastatud pikiprofiilile ning esitatud uuesti EHRi menetlusse. 

Palume projektid EHRi kaudu kooskõlastada. 

Gaasi ehitusloa nr 2411271/07051

VK ehitusloa nr 2411271/07200

 

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

 

From: Laur Kõiv [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]] 
Sent: Thursday, January 16, 2025 9:02 AM
To: Reimo Alas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: RB Harju I pikiprofiilid

Tere

Pikiprofiilide osas hetkel täiendavaid tähelepanekuid ei ole, kuid
kooskõlastuseks palume esitada ikkagi komplektsed korrigeeritud projektid
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked]. 

Juhime tähelepanu, et arvestada tuleb kindlasti varasemate tähelepanekutega
projektide kohta ning projektide esitamisel võib märkuseid ja asjaolusid
lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

 

From: Reimo Alas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]> 
Sent: Wednesday, January 15, 2025 3:29 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: RB Harju I pikiprofiilid

Tere!

Palun täpsustada, kas sellega on põhimõtteline lahendus kooskõlastatud?

 

Lugupidamisega

 

Reimo Alas

Projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

Tel +372 50 79 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]] 
Sent: Friday, January 10, 2025 1:50 PM
To: Reimo Alas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: RB Harju I pikiprofiilid

Tere

Esitatud pikiprofiilist nähtub, et sidetrassi osas on arvestatud TV
asukohtades sügavusega 2,5m.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

 

From: Reimo Alas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]> 
Sent: Wednesday, December 18, 2024 9:05 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: 'Laur Kõiv' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: RB Harju I pikiprofiilid

Tere!

Edastan täpsustava info.

 

Lugupidamisega

 

Reimo Alas

Projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

Tel +372 50 79 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Valdur Randoja [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]] 
Sent: Friday, December 13, 2024 5:04 PM
To: Reimo Alas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Andro Järvemets <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Jaan
Kuutok < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: RB Harju I pikiprofiilid

Tere,

TRAM’i lisamärkused/nõuded arvesse võtud seoses OR0070 valgustusega, mille
tõttu side projektis tekkinud veel üks pikem puurimine ca 80m projekteeritud
kaevude PR-25 ja PR-26 vahel (algselt 25m), sest nõutud sügavusi kaevega
teostada pole enam mõistlike kuludega võimalik.

Lisaks palun igaks juhuks üle vaadata samas lõigus kulgev gaasitrass, mida
sügavuse tõttu ka vast otstarbekam teostada kinniselt (praeguses versioonis
märgitud ainult Lennuradari riste all ca 25m puurimist).

 <mailto:[email-masked]> @Jaan Kuutok   - palun vaata lõigud/trassid
üle hinnangu andmiseks.

PS. Pikiprofiili fail(id) ka Dropbox’is uuendatud.

 

Head nädalavahetust!

 

Heade soovidega / Best regards,

Valdur Randoja

Projektijuht / Project Manager

AllSpark OÜ I  <https://www.allspark.ee/> www.allspark.ee

+37258666393 I  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Reimo Alas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]> 
Sent: reede, 13. detsember 2024 12:08
To: Andro Järvemets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Valdur Randoja <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: RB Harju I pikiprofiilid

Tere!

TRAM-l veel üks küsimus seoses sidetrassiga. Palun vastata.

 

Lugupidamisega

 

Reimo Alas

Projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

Tel +372 50 79 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]] 
Sent: Friday, December 13, 2024 11:56 AM
To: Reimo Alas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: RB Harju I pikiprofiilid

Tere

Oleme pikiprofiiliga tutvunud, kuigi kontuure on palju ning kohati on
keeruline kontuurides orienteeruda, siis tundub, et on tagatud Lagedi
sõidutee jalgtee poolsest servast tehnovõrkude sügavus minimaalselt 2,2m
Suur-Sõjamäe tn 70 kinnistu juurest kuni Lennu kinnistu piirini.

Ülejäänud osas tuli tagada sügavus 1,5m maapinnast, lisaks arvestada
truupidega ning Lennuradari ristega seonduvate asjaoludega, tundub et
peamiselt on sügavus tagatud.

Sidetrassi osas palume täpsustada, et kas on arvestatud Lennuradari tee
riste asukohas rajatavate tänavalgustus mastidega.

Transpordiameti juhendi kohaselt peab tänavavalgustus masti läheduses olema
tehnovõrkude sügavus min 2,5m.

Gaasitrassi osas tundub, et on sügavused suuremad ning antud asukohas
sügavused tagatud.

 

 

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

 

From: Reimo Alas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]> 
Sent: Thursday, November 28, 2024 2:55 PM
To: MNT Teed < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RB Harju I pikiprofiilid

Tere!

Edastan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks RB Harju I pikiprofiilid.
Vastavalt saadavale kooskõlastusele/märkustele korrigeerime vajadusel teised
projektdokumentatsiooni osad ja saadame seejärel tervikprojekti
kooskõlastamiseks.

 

Lugupidamisega

 

Reimo Alas

Projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

Tel +372 50 79 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.