Subject: Kastre vallas Mäksa külas Saia kinnistu mahasõidu projekteerimine
From: "Hillar Lemba" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 16:11:13 +0200

Tere

Saadan Saia kinnistu juurdepääsutee ristumise riigiteega nr 22270
Vana-Kastre – Kastre – Võnnu tee km 5,128 põhiprojekti kooskõlastustaotluse.

Projekt on saadetud eelmise e-kirjaga.

Lugupidamisega

Hillar Lemba

OÜ Toner - Projekt

projektijuht

5282341

-- 
This email has been checked for viruses by AVG antivirus software.
www.avg.com
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.