Subject: Juuliku-Tabasalu eskiis
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 19:37:06 +0200

Tere

Oleme koostamas Harku Vallavalitsuse tellimusel detailplaneeringut
Rannamõisa külla Väike-Mändla (tunnus 19801:002:2315) maaüksusele.

Planeeringu koostamise käigus on palutud meil täiendada asendiplaani JUTA
eskiisprojektiga näidates perspektiivse tee asukohta Väike-Mändla
kinnistul. Väike-Mändla kinnistu idapoolsesse serva on Transpordiamet
tellimusel koostatud Juuliku – Tabasalu (JUTA) ühendustee ja riigitee
11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna km5,0 – 9,0 eskiisprojektiga
(Selektor Projekt töö nr. P19017) perspektiivne ühendustee Sõrve
ristmikule.

Transpordiameti veebilehelt ning internetist ei õnnestunud projekti leida.
Palume viiteid või projekti faile (soovitatavalt dwg), et saaksime
lahendust planeeringus kajastada.

Lugupidamisega

Ege Netse

5168442

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.