Subject: Projekteerimistingimused
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 15:32:43 +0200

Tere

Keskkond & Partnerid OÜ asub Hektacon OÜ tellimusel koostama Harju maakonnas 
Raasiku vallas Aruküla alevikus vee- ja kanalisatsioonitorustike projekti 
Linnaku maaüksuse planeeringuala tarbeks. Esialgse lahendi kohaselt ristuvad 
torustikud kahes kohas kõrvalmaanteega nr 11300 Lagedi-Aruküla-Peningi tee 
ja paiknevad nimetatud kõrvalmaantee kaitsevööndis.

Sellega seoses palun väljastada projekteerimistingimused torustike 
projekteerimiseks maantee alas ja kaitsevööndis.

Taotlus koos joonisega on lisatud manusesse.

Lugupidamisega,

Merilin Lilo
GSM: +372 56 928 354
Tel: +372 7 330 350
E-mail: [email-masked]

Keskkond & Partnerid OÜ
Vasara 50
50113 Tartu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.