Subject: Kutse piiride looduses kindlakstegemisele ja kättenäitamisele - Pendi katastriüksuse jagamine
From: Anu Kotka <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 10 Mar 2025 23:38:52 +0200

Tere

Teatan Märjamaa vallas Urevere külas asuva Pendi katastriüksuse 
jagamisest, mis piirneb Teie valitsemisalasse kuuluva 20184 Paeküla - 
Vana-Vigala tee (50402:006:0016) katastriüksusega. Kutsun Teid piiri 
looduses kindlakstegemisele ja kättenäitamisele. Kutse koos piirimärkide 
fotodega on lisatud käesolevale kirjale.
Piiride kättenäitamiseks palun varuda aega, sest asjaosalistega kogu 
piiri läbikäimisele ja kättenäitamisele võib kuluda mitmeid tunde.

Lugupidamisega

Anu Kotka
maamõõtja
maakorraldustööde tegevuslitsents 707 MA-k
[email-masked]
5394 4525
OÜ Piirinael

-- 
See e-kiri on kontrollitud viiruste suhtes Avasti antiviiruse tarkvaraga.
www.avast.com
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.