Subject: Rail Baltica.Ühine piir 19271 Tootsi-Piistaoja tee ja Piistaoja mets(93001:003:0110)
From: [email-masked]
To: Transpordiamet <[email-masked]>
Cc: Kati Banhard <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 13:21:24 +0000

Tere.

Mõõdame Rail Baltica projekti raames Piistaoja mets(93001:003:0110)
katastriüksust. 

Registreeritud plaanide kohaselt peaksid 19271 Tootsi-Piistaoja tee ja Piistaoja
mets(93001:003:0110) katastriüksuste piir ühtima.

Piistaoja mets(93001:003:0110) katastriüksuse plaan ja piiriprotokoll on
koostatud 1997 aastal kaardimaterjali alusel. Selle katastriüksuse piir on
määratud teemaa eraldusriba servale, mis piiriprotokolli kohaselt asub tee
teljest 11 meetri kaugusel.

19271 Tootsi-Piistaoja tee (93001:003:0057) katastriüksus on moodustatud 2001
aastal plaani alusel ja selle teemaa serv on määratud tee teljest 9 meetri
kaugusele.

Piistaoja mets katastriüksuse teeäärne piirimärk (skeemil nr 1) on hiljem
mõõdetud Vändra metskond 34 katastriüksuse täpsema mõõtmisega määratud 19271
Tootsi-Piistaoja tee katastriüksuse reg. plaani kohaselt 9 meetri kaugusele tee
teljest.

„Kas saan õigesti aru, et Piistaoja mets(93001:003:0110) katastriüksuse
moodustamisel on piir määratud teemaa serva, kuid eksitud on teemaa serva
kaugusega tee teljest. Viga on parandatud hiljem koostatud 19271
Tootsi-Piistaoja tee katastriüksuse plaaniga ning seega peab Piistaoja mets
katastriüksuse piiri kulgema mööda teemaa serva, mis asub 9 meetri kaugusel tee
teljest?”

Soovin teada kas nõustute minu poolt välja pakutava piiri kindlaksmääramise
lahendusega?

Manuses piiri ja piiripunktide skeem ning piiride kindlaks tegemist selgitav
skeem

 

Lugupidamisega

Vallo Hansen
Maamõõtja

OÜ GPP

tel. 5115145

 

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.