Subject: RE: Riigitee 22141 Haaslava-Vana-Kuuste tee km 0,00-1,61 jalgratta- ja jalgtee ehitamise põhiprojekt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Herkki Rõõm' <[email-masked]>,'Tõnu Muru' <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 17:32:24 +0200

Tere

Esitame kooskõlastamiseks muudetud Aardlapalu-Aardla jalgratta- ja jalgtee 
põhiprojekti. Ehitusprojekt põhiprojekti staadiumis on Transpordiameti poolt 
eelnevalt kooskõlastatud (20.09.2024 kiri nr 7.1-2/24/213-7), kuid projektis 
on tehtud mõned muudatused:

1.	Lisatud on ühine mahasõit Tooma ja Lageda kinnistule (PK 3+80). Seda on 
arutatud üheskoos Transpordiametiga.
2.	Enne Siimu kinnistut (PK 2+60…3+00) on jalgratta- ja jalgteele tehtud 
õgvendus.
3.	Pihlaka kinnistule on lisatud plankaed ja heki istutus (PK 2+90…4+70).

Muus osas on varasemalt kooskõlastatud projekt muutmata. Materjalid asuvad 
projektipangas: 23024 Aardlapalu-Aardla JJT 
<https://infradaou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/pavel_infradaou_onmicrosoft_com/EsJcZDAgHDRArkNkTwj-e88BsruUnXciKQveMsvOo5A38w>

Jään ootama tagasisidet.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.