Subject: Sidevõrgu eelprojekt VT2107
From: "Marek Banko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 11:51:08 +0200

Tere

Edastan kooskõlastamiseks sidevõrgu eelprojekti VT2107

Eelnevalt on projekti proovitud kooskõlastada ning kuna pea tee oli selles 
projektis värskelt asfalteeritud siis viisime pea kaabli transpordi ameti 
teelt ära kõrval teele.
Osades kohtades ei ole võimalik vältida transpordiameti teid seal on 
projekteeritud võimalikult optimaalselt.

Palun võtta ühendust minuga projekti ülevaatajal.

-- 

--

Lugupidamisega

Marek Banko

Electrical Designer | Projekteerija

+372 58806473

 <https://hepta.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.