Subject: Tallinn Open Water kooskõlastamise taotlus: 12.07.25
From: "Marko Torm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Are Piel" <[email-masked]>,Kert Süsmalainen <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 13:01:30 +0200

Lp. Transpordiameti esindaja.

Saadame teile kooskõlastamiseks avaveeujumise võistluse läbiviimise Tallinna 
lahes 12.07.25. Oleme tekkida võivate küsimuste korral olemas.
Sündmus kuulub Tallinna Merepäevade kavasse.

Teie kooskõlastus on vajalik, et üldises ürituse korraldamise menetluses 
edasi liikuda. Teie kooskõlastuse välised soovitused ja tähelepanekud on 
väga oodatud.
Video meenutus eelmisest aastast: 
https://www.youtube.com/watch?v=9BDllzyOc8g

Heade soovidega.

Marko Torm
Rakvere Maraton MTÜ
www.eestimaraton.ee <http://www.eestimaraton.ee>
+372 533 64 289

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.