Subject: Kooskõlastuse taotlus - Kamari hüdroelektrijaama kalatõke
From: "Peeter Napp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 14:49:44 +0200

Tere!

Esitan kooskõlastamiseks täiendatud Kamari hüdroelektrijaama kalatõkke
eelprojekti. Digitaalselt allkirjastatud kaaskiri ja pdf formaadis
eelprojekt on lisatud e-kirjale manusena.

Lisana 5 vormistatud salvestuse faili saab alla laadida järgneva lingi
kaudu:

https://www.vesiaed.ee/public/VA2413_EP_AA-9-05_v01_Lisa-5-Salvestus.MOV

Kasutajanimi: vaataja

Parool: smcCnw7u&wndn28

Lugupidamisega

Peeter Napp

Vesiaed OÜ

55609245

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.vesiaed.ee <http://www.vesiaed.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.