Subject: Infopäring Kiili Vallavalitsus
From: Tõnu Tanvell <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 13:52:34 +0200

Tere!

Kiili Vallavalitsus soovib suviseks perioodiks Luigele Viljandi mnt
äärde katastriüksusele 30401:001:2234 aadressiga Kuura tänav T2 manuses
olevale kaardil näidatud asukohale paigaldada lillepüramiidi kõrgusega
1920mm diameetriga 1000mm.
Lillepüramiid on lisatud ka manusena. Tegemist on eramaaga ja maaomaniku
põhimõtteline nõusolek olemas. Kas Transpordiametil on kavandatava
projekti osas mingeid kitsendusi või piiranguid?

Lugupidamisega,

-- 
Tõnu Tanvell
5838 7858
Teenindusjuht

Kiili Varahalduse SA
Nabala tee 2A
Kiili alev
Kiili vald
75401 HARJUMAA
www.kiilivarahaldus.ee

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.