Subject: Elektriprojekt 79 Upa-Leisi tee, Leisi alevik, Saaremaa vald, Saare maakond
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 15:13:56 +0200

Tere

Teavitame, et 79 Upa-Leisi teele on eelnevalt paigaldatud reservtoru
elektrikaabli jaoks ja see on notaris seadustatud.

Manusena lisatud projekti raames paigaldatakse sellesse reservtorusse
elektrikaabel.

Kinnistul täiendavaid kaevetöid ei tehta ja sellele kirjale ei ole vaja
vastata.

Vajadusel annan täiendavat infot.

Lugupidamisega
Tanel Vaabel

Keskkonnaprojekt OÜ

Projektijuht/projekteerija
53 003 384

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.