Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 14:38:04 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/02667 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, Kulli // Kulli tänav // 
Põhjala tn 2 // 4 // 19 // 21 // Põhjala tänav L2 // Ringtee tn 59c // 59d 
// Ringtee tänav J1 // Teeveere, Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, 
Kulli // Kulli tänav // Põhjala tn 2 // 4 // 19 // 21 // Põhjala tänav L2 // 
Ringtee tn 59c // 59d // Ringtee tänav J1, Tartu maakond, Kambja vald, Õssu 
küla, Kulli // Kulli tänav // Põhjala tn 2 // 4 // 19 // 21 // Põhjala tänav 
L2 // Ringtee tn 59c // 59d // Ringtee tänav J1 // Teeveere (veetorustik, 
kanalisatsioonitorustik, sademevee kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27285917>  (menetlus nr: 
477845), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister