Subject: Infopäring
From: Rivo Loginov | Rivest OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 13:50:52 +0200

Tere,

Palume uut mahasõitu riigiteelt Auto kinnistule ( tunnus: 56502:002:0096)
, Mäo külas, Paide linnas, Järva maakonnas Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa
maanteelt.
Soovime rajada antud kinnistule ettevõtet, mis pakub teenust rasketehnika
remondiks. Olemasolev juurepääs ei võimalda rasketehnikal kinnistule
sisse- ega väljapääsu.
Asukoha valikul riigiteelt eelistusi ei ole.
Vastame hea meelega lisaküsimustele.

Lugupidamisega
Miston Capital OÜ
Rivo Loginov

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.