Subject: RE: Ajutise piiranguala taotlus mehitamata õhusõiduki käitamiseks.
From: "Kea Toi" <[email-masked]>
To: "'Siim Lindmaa'" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 08:44:38 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A0747/25
(A0747/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/010/5911N02451E002 A)EETT
B)2503041000 C)2503041500 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2585UAS ESTABLISHED
DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 2KM RADIUS CENTRED ON 591123N
0245042E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372
5331 6552. F)SFC G)1000FT AMSL)

Lugupidamisega

Kea Toi

ATS inspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Transpordiamet

+372 58529036

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Siim Lindmaa <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 25, 2025 4:14 PM
To: [email-masked]
Subject: Ajutise piiranguala taotlus mehitamata õhusõiduki käitamiseks.

Tere

Edastan ajutise piiranguala taotluse mehitamata õhusõiduki käitamiseks.

Parimat!
Siim Lindmaa

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.