Subject: FW: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus Raasiku alevikus Võidu tänaval
From: "Kaido Kaarna" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 14:58:28 +0200

Tere,

Nüüd on IKÕ lõping ka sõlmitud ja lisatud manusesse. Palun väljastada
tegevusluba.

Tervitades,

Kaido Kaarna

Projektijuht

tel. +372 52 33 208

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS TERRAT

reg.nr 10095208

Meistri tee 4, Tutermaa,

Harku vald, 76617 HARJUMAA

www.terrat.ee <http://www.terrat.ee/>

From: Kaido Kaarna
Sent: Thursday, February 20, 2025 9:36 AM
To: [email-masked]
Subject: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus Raasiku alevikus Võidu tänaval

Tere,

Saadan taotluse vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitamiseks Raasiku
alevikus Võidu tänaval. Palun väljastada tööluba.

Ehitustöödega soovime alustada 03.03.2025.

IKÕ sõlmimise notari aeg on kokku lepitud 26.02.2025, aga korraldus on
lisatad taotluse juurde.

Ajutine liikluskorraldusskeem on veel kooskõlastamata kuna teie ametist
öeldi et see kooskõlastatakse koos loa taotlusega.

Palun kohe infot kui midagi pn puudu ja taksitab tööloa väljastamist.

Tervitades,

Kaido Kaarna

Projektijuht

tel. +372 52 33 208

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS TERRAT

reg.nr 10095208

Meistri tee 4, Tutermaa,

Harku vald, 76617 HARJUMAA

www.terrat.ee <http://www.terrat.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.