Subject: Kolga, Mõisa allee 11 eskiis
From: "Toomas-Rainer Leis" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 13:54:46 +0200

Tere,

Meil on põhimõtteline kooskõlastus käes Kuusalu Vallavalitsuselt.

Soovime Mõisa allee 11 kavandada pisema hoone ning parklasse juurdepääsu tee 
Leeskõrve tee poolt.

Lisasin skeemi manustesse, kinnistu andmed tõime samuti välja.

Palume Transpordiametil seisukoht võtta, et kas selline plaan on 
põhimõtteliselt teostatav?

Kinnistu andmed

Katastritunnus: 35203:002:0119

Lähiaadress: Mõisa allee 11

Asustusüksus: Kolga alevik

Omavalitsus: Kuusalu vald

Maakond: Harju maakond

Pindala: 2243.0 m²

Omandivorm: Eraomand

Lugupidamisega
Toomas-Rainer Leis
Projektijuht
Guru Projekt OÜ
Tel: 5885 5526

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.