Subject: tänavavalgustuse projekti 10778 kooskõlastamineTere
From: "Vaimann, Vello" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 10:26:18 +0200

Palun kooskõlastada Tori Vallavalitsuse tellimusel koostatud

tänavavalgustuse põhiprojekt, töö nr. 10778, Piistaoja küla, Tori vald.

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Vello Vaimann

vanemprojekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 5078680

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.