Subject: Luige rannavõrkpalli väljaku - kinnistu 30402:001:0115
From: "Urmas Piik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 12:04:05 +0200

Tere!

Kirjutan teile ettevõttest Beach44 - oleme rannavõrkpalli edendamisega 
tegelev ettevõtte, kelle ambitsioon on ühel hetkel Eestile olümpiamängudelt 
rannavõrkpallis medal võita! Oleme hetkel rajamas ka Luigele koostöös 
Restatega enda sisehalli (Viljandi mnt 162) ning sellega seoses otsime ka 
võimalusi, kuhu võiks (ajaperiood vähemalt 15 aastat) luua sisehalli 
lähedale välisväljakud (6-8 väljakut).

Sellega seoses otsime sobivat maatükki ning silma on jäänud järgmine maa: 
30402:001:0115

Kas see võiks olla maatükk, kuhu võiksime 6-8 välisväljakut rajada?

Suured tänud abi eest!

Tervitades,
Urmas Piik
+372 529 8061
Beach44 OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.