Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 19:34:17 +0200

Tere!

Paide Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01595 
aadressile Järva maakond, Paide linn, Maasika // Muraka tee // Mustika // 
Viraksaare küla 15 // 15176 Paide-Nahkmetsa tee // Jõhvika tee (Jõhvika tee 
ja Muraka tee veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik pädeva asutuse kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27270784>  (menetlus nr: 
474541), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Paide Linnavalitsus) või menetleja (MAIT GRIGORJEV) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister