Subject: Välireklaam
From: Raivo Anneljas <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 17 Feb 2025 09:19:12 +0200

Tere,

Sooviks infot reklaami paigalduse kohta.

Tahaksime paigaldada enda maatüki peale (elamumaa) välireklaami,
mõõtmed võiksid olla u 2x3 m. Ilma vile ja tuledeta. Metallraamiga,
PVC-plakat. Paar meetrit maapinnast kõrgemal. Elame Narva mnt ääres.
Kataster 27301:001:0026.

Enne taotluse tegemist, tahaks uurida, kas üldse võime ja mis
tingimustel. Kas meil on vaja teilt luba selle jaoks? Pildil näha seda
piirkonda, kuhu sooviksime paigaldada. Seal see joon pisut paksemalt, aga
jääme ikka enda maatüki piiridesse.

*Parimate soovidega*,
RENHET OÜ
tel. 57835527
Raivo

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.