Subject: FW: Ajutise piiranguala taotlus mehitamata õhusõioduki käitamiseks
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 10:21:47 +0200

From: Siim Lindmaa <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 12, 2025 10:14 AM
To: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: Ajutise piiranguala taotlus mehitamata õhusõioduki käitamiseks

Tere

Palun kehtestada ajutine piiranguala mehitamata õhusõiduki käitamiseks.

Käitaja: Electric Wings Group OÜ / käitamisloa nr. EST-OAT-0014/001

Ajavahemik: 18.02.2025 kell 1000-1500 UTC

Keskpunkti koordinaadid: 59°11'22.69"N 24°50'41.79"E

Raadius: 2 km

Kõrgusvahemik: SFC-1000ft AMSL

Kontaktnumber: +372 5331 6552

Parimat!

Siim Lindmaa

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.