Subject: RE: Kaara metsaparandusobjekti rekonstrueerimise projekt
From: <[email-masked]>
To: "Annika Matson" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 15:39:55 +0200

Tere,

Saadan teistkordseks kooskõlastamiseks Kaara metsakuivenduse 
rekonstrueerimise projekti. Viisin projektis Pastiku tee rekonstreerimise 
kokku riigitee ristumiskoha asfaltkattega.

Projekti materjalid on võimalik alla laadida lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/ixw2nnn58tise3egmk8hx/Kaara-rek-2024-projekt-V_01.2.asice?rlkey=uwpz0g9th82oan8cbyrnhqbhy 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/ixw2nnn58tise3egmk8hx/Kaara-rek-2024-projekt-V_01.2.asice?rlkey=uwpz0g9th82oan8cbyrnhqbhy&st=onjsp2qs&dl=0> 
&st=onjsp2qs&dl=0

Lugupidamisega

Henri Daniel Ots

AS Projekteerimisbrüoo Maa ja Vesi

5070951

Kuupäeval esmaspäev, 27. jaanuar 2025 at 14:22, kirjutas Annika Matson 
<[email-masked]>:

Tere!

Seletuskirjas on ka märgitud, et Pastiku tee rekonstrueerimisega alustatakse 
16 m kauguselt arvestatuna teede telgede ristumiskohast (vt väljavõte all 
pool). See pole piisav, kuna riigitee taastusremondiga ei ole uut 
ristumiskohta nii kaugele piki Pastiku teed rajatud ja sel juhul jääks lõik, 
mis oleks rekonstrueerimata. Palun näha projektis ette, et Pastiku tee 
rekonstrueerimine viiakse kokku Transpordiameti poolt väljaehitatud 
ristumiskohaga.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 15, 2025 8:04 AM
To: [email-masked]
Subject: Kaara metsaparandusobjekti rekonstrueerimise projekt

Tere,

Esitame kooskõlastamiseks järgmise töö: Kaara metsaparandusobjekti 
rekonstrueerimise projekt (Töö nr. 241493).

Projekti materjalid on võimalik alla laadida lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/6846tf1xnvl1ff05xk8ux/Kaara-rek-2024-V_01.0.zip?rlkey=pgqan1ccog6zxa84o9hfes0q7 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/6846tf1xnvl1ff05xk8ux/Kaara-rek-2024-V_01.0.zip?rlkey=pgqan1ccog6zxa84o9hfes0q7&st=zdyd4tr2&dl=0> 
&st=zdyd4tr2&dl=0

Manusena on lisatud kooskõlastamise kaaskiri.

Lugupidamisega

Henri Daniel Ots

AS Projekteerimisbrüoo Maa ja Vesi

5070951

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.