Subject: Küsitlus mudellennuklubidele
From: "Olga Tkach" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 10:32:13 +0200

Tere!

Pöördume Teie poole palvega, saada Teie sisendeid mehitamata õhusõidukeid
käsitleva regulatsiooni kohta.

Ilmselt olete kuulnud, et mehitamata õhusõidukite regulatsioon käsitleb ka
mudelõhusõidukeid, mida käitatakse klubide ja ühenduste raames. Seoses
sellega palume Teilt vastuseid küsimustele, mis on kättesaadavad lingilt:
https://forms.office.com/e/pCcLqhwdqG

Meie eesmärk on leida lahendused, kuidas määruses toodud nõudeid oleks
võimalik mõistlikult täita ning selleks on meil vaja saada parem ülevaade
mudellennunduse hetkeolukorrast ning võimalustest regulatsiooni
paindlikumaks kohaldamiseks.

Kuna meil kõikide klubide kontakte ei ole, siis palume Teil võimalusel
jagada küsimustiku linki Eesti mudellennuklubidele.

Ootame teie vastuseid hiljemalt 28.02.2025.

Kui Teil on küsimusi või täiendavaid ettepanekuid, oleme avatud aruteluks.

Lugupidamisega

Olga Tkach

Mehitamata õhusõidukite vaneminspektor

+372 5329 2797

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn
11415

Transpordiamet