Subject: Haljala-Käsmu riigitee
From: "Aivar Klaasen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 15:50:36 +0200

Tere.

Haljala alevikus Võsu mnt 49 krundi omanik tahab keldriga elamu
drenaaživee juhtida ida suunas

Oleviku maaüksusele, kuna sinnapoole on tugev maapinna langus.

Võsu mnt 49  krundil ei ole võimalust drenaaživett ära suunata, kuna
eelvool puudub.

Palun Teid väljastada tehnilised tingimused drenaažitrassi
projekteerimiseks (kinnine meetod)

riigitee alt läbi.

Lisa: drenaažitorustiku asendiplaani eskiis

Lugupidamisega

Aivar Klaasen

A.V.R.Projekt OÜ

juhatuse liige

56 468 050

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.