Subject: KUTSE
From: "Info @autokoolitus.ee" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 23:56:39 +0200

Transpordiamet

  KUTSE

                  10.02.2025

  Vastavalt Majandus- ja taristuministri määrusele Autojuhi ameti- ja
  täienduskoolituse kord, koolituse õppekavad, nõuded autojuhi
  koolituse korraldamise õppekavale ja õppekava koostamisele, nõuded
  autojuhi teadmistele ja oskustele ning pädevustunnistuse vorm.
  Kutsume Teie esindaja osalema ametikoolituse kursuse eksamikomisjoni
  töös 16.02.2025,  kell 16.20, Autokoolitus OÜ ruumides: Kreutzwaldi
  56, korpus 6, II korrus, Tartu linn, Tartu.

  Lugupidamisega,

  Autokoolitus OÜ
  Sirje Küüt
  Tel: 55 10 710

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.