Subject: Projekti kooskõlastamine, töö nr 24111
From: "Johannes Matson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 13:14:36 +0200

Tere

Altren Projekt OÜ koostab AS Tartu Veevärk tellimusel „Kambja vald,
Soinaste küla, Tartu-Ülenurme tee piirkonna vee- ja
reoveekanalisatsioonitorustik, Kuslapuu tn ja Kasevälja tee vahelises
piirkonnas“ tööprojekti.

Saadan projekti kooskõlastamiseks.

Projektile ligipääs Dropboxi lingist:

https://www.dropbox.com/scl/fo/pzgrikcoinl17q14jnffh/AMrpp4fOU9orjQCS40eQK
m4?rlkey=meeaek5z461ohdnmjj0qzlr7b
<https://www.dropbox.com/scl/fo/pzgrikcoinl17q14jnffh/AMrpp4fOU9orjQCS40eQ
Km4?rlkey=meeaek5z461ohdnmjj0qzlr7b&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Johannes Matson

Altren Projekt OÜ projekteerija

+372 53314359

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.