Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 12:13:32 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00701 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, 76 
Kuressaare ringtee L1 // Arhiivi tn 20 // Kullerkupu tn 22 // Marientali tee 
17 // 2b // Pihtla tee 28 // 30 // Piibelehe tänav (null) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatav trass ristub Kuressaare Rintee 
tänavaga KOV saadav eelnõu kooskõlastamiseks asutusele, kelle seadusest 
tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse esemega;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27258897>  (menetlus nr: 
471201), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET MILLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister