Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 21:51:04 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00441 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Juula küla, Vahtramäe // 
Rapla linn, 6692068 Uus tänav // 6692091 Lao tänav // Valtu küla, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee // 6690011 Vanaraudtee L1 // 6690704 Öökulli tänav L1 
// 6690706 Vahtramäe tee // 6692104 Rapla-Kaerepere kergliiklustee L2 // 
Vahtramäe tee 1 // Veskimäe // Viljandi mnt 107 // Öökulli park // Öökulli 
tn 15, Rapla maakond, Rapla vald, Juula küla, Vahtramäe // Rapla linn, 
6692068 Uus tänav // Valtu küla, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee // 6690011 
Vanaraudtee L1 // 6690706 Vahtramäe tee // 6692104 Rapla-Kaerepere 
kergliiklustee L1 // Vahtramäe tee 1 (null, null) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub veevarustuse ja 
kanalisatsiooni ümberprojekteerimiseks ehitusõiguse andmist 
projekteerimistingimustega. Taotluse eesmärk on projekteerida Valtust 
kanalisatsiooni survetoru Raplasse, rajada Valtusse uus ülepumpla reovee 
pumpamiseks Raplasse ning lammutata ja utiliseerida amortiseerunud Valtu 
reoveepuhasti. Lisaks sellele projekteeritakse survetorustiku kõrvale 
veetorustik Vana tänava otsast kuni Viljandi maantee äärse ühisveevarustuse 
peatorustikuni. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel 
ja valla veebilehel https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Arvamusi ja 
ettepanekuid saab esitada ehitisregistri vahendusel või valla e-posti 
aadressile [email-masked]. Transpordiameti kaasamine on vajalik seoses 
tegevuste kavandamisega riigimaantee kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27258140>  (menetlus nr: 
470695), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister