Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 09:11:45 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00360 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, 76 
Kuressaare ringtee L1 // Pilve tänav // Roomassaare tee 1 // 6b // Tuule 
tänav // Valguse tänav (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 31 lg (4) Pädev asutus esitab 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks 
asutusele, kelle seadusest tulenev pädevus on seotud 
projekteerimistingimuste taotluse esemega;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27258329>  (menetlus nr: 
469795), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET MILLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister