Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Teavituskiri / Muinsuskaitseamet
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 09:35:16 +0200

Reg.nr: 5-14/374

Sisu: TEAVITUSKIRI

Kultuuriministri 29.11.2024 käskkirjaga nr 189 
(https://www.riigiteataja.ee/akt/318122024001, RTL III, 18.12.2024, 1) on 
lõpetatud käskkirjas nimetatud sõjahaudade kultuurimälestiseks olemine.
Maa-ameti kitsenduste kaardilt on eemaldatud mälestise tähis.

Sõjahaudade kaitset korraldab Sõjahaudade kaitse seaduse alusel Eesti 
Sõjamuuseum.

Käskkiri on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Tarvi Sits
projektijuht
Muinsuskaitseamet

-- 
Maiu Kauber
Spetsialist (eelnõude koostamine)
[email-masked]
53976042

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.