Subject: 2456 Massiaru koolimaja, kinnistu kanalisatsioon, tehnilised tingimuste küsimine teemaale survekanalisatsioonitorustike projekteerimiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 08:34:57 +0200

Tere

Oleme projekteerimas Pärnu maakonnas, Häädemeeste vallas, Massiaru
külas, Massiaru koolimaja kinnistu reoveekanalisatsioonitorustike
lahendust, kus Massiaru kooli kinnistult on planeeritud rajada
survekanalisatsioonitorustik ühiskanalisatsioonitorustikeni kinnisel
meetodil.
Sellise lahendusega suvekanalisatsioonitorustik ristub 19336
Kabli-Massiaru teega 8,49km ja paralleelkulgeb sama teega 8,49-8,61km
ning ristub ka 19334 Laiksaare-Massiaru-Teaste teega 12,14 km.

Saadan esmase eskiislahenduse.
Millised tingimused seab Transpordiamet sellele projektlahendusele?

Lugupidamisega
Reigo Ritso
VK insener
Inseneribüroo Nugis OÜ
[email-masked]
55503584

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.