Subject: Põlvamaal Räpina vallas Nohipalo külas elektriliinide rekonstrueerimisprojekti kooskõlastus
From: "Kraav, Enn" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 23:05:11 +0200

Tere

Koostan Elektrilevi tellimisel Põlvamaal Räpina vallas Nohipalo külas
Ilumetsa alajaamapiirkonna 0,4 kV õhuliinide rekonstrueerimise projekti,
milles planeeritakse olemasolevad liinid rekonstrueerida põhiliselt
olemasoleval trassil.  Uusi ristumisi riigiteega ei teki, vahetatakse
mastid ja õhuliini paljasjuhe asendatakse õhukaabliga ning gabariidid
ristumistel viiakse vastavusse normidega.
Palun Teie kooskõlastust planeeritud lahendusele.

Lisa: allkirjastatud projekti failid
Lugupidamisega
Enn Kraav
Leonhard Weiss OÜ
vanemprojekteerija
53359520

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.